The debut feature of Romanian-born German resident Peter Calin Netzer is a gritty black comedy centring on a working-class young woman with seven children. Actress Diana Dumbrava picked up the Best Actress honours at Locarno, while Serban Ionescu, who plays her husband, won Best Actor.