Lucette and Edouard: Two lovers passionate about sex, money and life. He is a spoiled but penniless child who wants it all while she is a celebrated figure of la vie parisienne who knows what she wants and what she is worth. It's written in the daily paper: Edouard is marrying a young, pretty and rich heiress. He comes to confess this to Lucette and to make their parting official, but he doesn't want to leave her. He struggles with all his might to hide his betrayal but her opportunities to learn of it are countless and unpredictable.