Antoine, a young French twenty-something really sucks at life. The film starts out with him receiving a phone call from his landlord reminding him that he has to be out of his apartment that afternoon. Antoine, obviously, has misunderstood the date and thinks that his moving day, the 17th is tomorrow. What ensues is the completely hilarious story of Antoine and his rag-tag group of bohemian friends attempting to move him out of his den of iniquity in a few hours.