Paul-Vincent has finally given up on women and the idea of any kind of relationship with them. All his energy is now channelled into his work and he is an extremely successful banker. During a business trip, however, Paul-Vincent meets Agnès, a young, vivacious woman who is intrigued by this man who seems indifferent to her charms.