Martin and Nathalie are in love and they set off for a romantic weekend at Mont Saint-Michel. It is an idyllic setting, mysterious, alluring and yet also strangely forbidding. But as they explore the shore around the ancient landmark they become separated and lose their way as the mist descends. What began as a peaceful holiday soon turns into a nightmare as the couple struggle to save their lives...