The story of Ziggy, a hip young band manager who dreams of the big-time but is stuck in a financial rut with his band 'The Dirty Socks', who only play occasional gigs in dingy clubs. With loan sharks on his back and a hefty debt to repay, Ziggy needs a way to make money, fast.