The music of Prokofiev highlights co-directors Charlotte and David Lowe's colorful and semi-abstract children's film. As youngsters set out to explore a colorful world in which anything seems possible, animation and live action meld to the tune of such Prokofiev classics as “Romeo and Juliet” and “Peter and the Wolf”.