An x-ray of the human soul, with all its desires and frustrations. A fatal accident knots the destinies of three human beings to one another. A solitary truck driver, a young bride and a street boy, thus start crossing Iran from the heart of the desert, up to the blue of the Caspian sea, on board of the old truck. Trying to reach what they have not achieved in their previous lives. The film is the story of their ultimate journey together.