A yuppie couple yachting off the Polish coast collide with a smaller craft and then rescue its sole occupant who turns out to be a hedonistic, free-spirited loose cannon. Is their new 'friend' an escaped convict mafia boss? God? A harmless tramp? Or all of the above...