They were the greatest authors of their time as well as contemporaries, but they never met - until now. Miguel de Cervantes meet William Shakespeare! And both fall in love with a beautiful Spanish woman, Leonor. The noblewoman is leaving London for Spain to marry the Duke of Obando. But her lover Shakespeare is more persistent than she thought and appears at the Duke’s castle, where Cervantes is visiting. Leonor wants a stage play from both men for her wedding, which sets off a heated rivalry between the sensual, mature Spaniard and the bristling young hothead from England. But when Leonor gets caught in a classic ‘stolen-brooch’ intrigue, Will and Miguel overcome their differences and put on a comedy that saves Leonor’s life and ultimately ensures her happiness.