In his younger days Helge Block used to be a skillful and respected fisherman, but nowadays he hardly brings any fish back home. The people in the village have turned their backs on him and his beloved son Jonas. But nonetheless they lead a happy life in the small fishing hut by the sea. One stormy night Helge sets out to fulfill an old mysterious dream: to bring back “the silver of the heavens” – a large catch for his starving son – but he never returns, leaving Jonas to poverty... But then a little miracle happens – at the magical place where the heavens and the sea become one...