The post-mortem adventures of Wolter, the eponymous corpse that won't go quietly into that good night. Winding through the non-linear narrative, Wolter's body passes through many hands: from his own friends, to petty, bumbling thieves, to a hitwoman-for-hire and her granddaughter, to a Siamese-twin crime boss, to a woman and the husband she wants killed, to a pair of nuns, to many other assorted characters along the way. Wolter's body intrudes on the lives and small dramas of many varied lives, with consistently hilarious and absurd results.