Businessman, whose wife made him a bankrupt, buys a boat to sail in the middle of the river and commit suicide. Before he unmoors from a shore, someone asks to take him across the river and pays a fare. From now on the accidental waterman takes people across the river and becomes their best confidant. Young lawyer, fascinated with his story, decides to help him in regaining his assets.