Twins Kimi and Melody are ten years old. They live a happy, fulfilled life in a remote Maori community. But then a mysterious stranger turns up one day, and disaster strikes. Tai – the stranger – is responsible for an accident that separates the twins. Kimi is overcome by grief and a feeling of infinite solitude. He has lost his inner balance. Before long, Kimi’s parents begin to worry seriously about their boy, but his belief in his sister is the only thing that can save him.