Four employees of Island Fisheries arrive on an isolated island to negotiate fishing rights with the paranoid islanders who have good reason to be afraid. Soon after the arrival of the four, a mysterious force the islanders thought was chained forever in the basement of the foreboding old Counting House is once again on the loose, savagely killing its women...