A man realizes the absurd emptiness of his life and leaves home, without actually knowing what he's running from as well as what he's looking for. On a deserted industrial site, he meets Godot, a woman who lives in a caravan, collects rubbish and floats along the city's sewers in a rubber boat, searching for life's unwanted debris.