In the sleepy village of Wall a young man named Tristan goes on a quest to win the heart of his beloved, Victoria. His journey in search of a fallen star takes him into a magical world where he faces the evil witch, Lamia, a pirate, Captain Shakespeare, and seven ambitious Princes.