A comedy about soon-to-be-married Vanessa, who confesses to a Priest her doubts about the wedding, and her desire to cheat on her fiancee. What she doesn't know is that the man she confided in isn't a priest, but the carpenter who was repairing the confessional at the time. Unfortunately for the bride-to-be, he makes it his mission to seduce her...