Based on real events, the story of an isolated island colony called Roanoke. When its governor John White leaves for a trip to England he puts his pregnant daughter Eleanor in charge, but his return to Roanoke is so delayed that by the time he reaches the island again all 117 of its inhabitants appear to have vanished without trace...