A struggling rock musician wants to get his career back on track, so he locks himself and his band in a disused power station overnight to come up with new music. In this process the group ends up sampling an old recording with an ominous hidden message. As more frightening events occur, the band try to unravel the truth behind the hidden plea on the record leading to a life or death battle with evil.