The story of Rachel Carlson, a successful novelist from London who moves to a cottage on the Scottish coast after the tragic death of her five-year old son. Instead of escaping her demons, however, she finds herself even more tormented by loneliness and paranoia - so much so that she begins to lose touch with what's real...