A story about a group of rich kids from old-money families in a world where people with ambition and power rule. The kids are often left alone, feeling rejected and spending most of their time living on the edge, transcending boundaries and seeking attention. Away from the superficiality and pretention of their social class, they live a secret life, in which power, money, sex, drugs and endless secrets dominate.