Fifteen-year old pop sensation Rosa who travels the world playing to sold-out concerts for her adoring fans. During a sunny week at summer camp, Rosa learns a great deal about failing friends, broken hearts, and how a little white lie can create serious consequences. But most of all she experiences just how strong the power of love can be.