A complex story of love and betrayal centring on Keith, who leaves his girlfriend of three years to set up home with another woman, only to return home one day to find her in bed with his brother-in-law. Hurt and disillusioned, Keith travels to Stockholm, where he meets and falls in love with Anna, his friend's ex.