The story of two Italian men who are posted to Iraq on a mysterious mission to guard the cell of a prisoner in Abu Ghraib prison. What's strange is that neither man knows who is inside; they must simply follow orders not to let anyone enter or leave the cell. As time passes their nerves are tested and they begin to wonder whether their charge could be Saddam Hussein...