Misunderstood by her parents but buoyed by the love of her old cat Angus and her tight-knit group of friends, the Ace Gang, Georgia Nicolson strives to achieve her two main desires: to get a gorgeous sex-god as her boyfriend; and to throw the greatest 15th birthday party ever.