On the night of her 30th birthday, Hannah's girlfriends prepare a dinner for her and decide that each of them has to invite a stranger to the party one hour before it starts. But the surprise arrival of Hannah's mother from Miami turns a night of games into an open conflict, which has been long overdue between mother and daughter. Ultimately, however, it is going to be a night of changes, understanding, love and forgiveness.