It is 1512 by the insect calendar and something in the insect world is changing. Right now, the Meadow Kingdom is not exactly enjoying its best moment: the country had reached its peak under King Finch the First, but after his death Finch's son, Finch II, inherited the throne. The problem is that father and son shared little more than a name. Finch II is a gutless ruler with a weak character, who allows himself to be pushed around by Destruzzio, the regime's strong man...