A portrait of the unusual relationship between feisty six-year-old Marina and her very proper - but equally feisty - grandmother, whose attempts to impose her own values on the child lead to rebellion. Over a number of years, the relationship between the two evolves, as does the backdrop of their small Mediterranean town.