Deep in the tranquil interior forests of Sweden (about three miles north of Molkom) there's an annual festival where you can find spiritual fulfilment. Sharing circles, tantric exercise and firewalking helps you to look within yourself. Enter Nick. He speaks the brutal honesty of the rugby field, and has no need of inner peace...