Too Fine and his friends Finny, Pushy and Rage hope to set up a successful urban underground garage act and escape the lives they're trying to leave behind. But this dream all goes tragically wrong when Too Fine is murdered in a drive by-shooting at the hands of Temper, a former adversary from his days peddling rock on the streets to whom he owes a large unpayed debt...