Frankie is sentenced to 15 years for murder: being innocent, he flips out and takes hostage the newly divorced Daniel and Anna Trieb. Needing a hideout, they end up at the Trieb's summer place. On the way, Frankie kidnaps the economics minister, Jan van Moellerbreit, whom he holds responsible for his plight. Things get rapidly out of hand...