When Laura dies from cancer in the prime of her life, she gathers her family for a final farewell. It starts as a sentimental get-together, but turns into an absurd comedy, as her sisters are forced to spend three weeks at their parental home. Even in the face of imminent death, tempers flare, childhood rivalries bubble to the surface and sibling shortcomings prove as painful as ever.