Bedridden 80-year-old Antonio awaits a visit from his estranged son, now a world-famous concert pianist. He wants everything to be perfect for the reunion, and the women who coddle and nurse him in his hacienda work non-stop to make him happy. A piano tuner arrives to make sure that the instrument is in working order, and the champagne bottle that has been kept in the cellar for 40 years, awaiting a special occasion, is brought out for the welcome toast. Unable to assist with the preparations, Antonio can only examine the world from his window. As he observes the magnificence of the land, his nostalgia grows and his memories of the past permeate the room...