A documentary about a small loggerhead turtle, who follows in the path of her ancestors on one of the most extraordinary journeys in the natural world. Born on a beach in Florida, she rides the Gulf Stream all the way to the frozen north and ultimately swims around the entire North Atlantic to Africa and back to the beach where she was born.