Nico and Dani are two 17-year-old friends spending the summer together at Dani's parent's beach house, while his parents are away traveling. They aim to meet girls and lose their virginity, and in the meantime they practice mutual masturbation and other sexual practices. They meet a pair of cousins, Berta and Elena. Nico is much more interested in Elena than Dani is in Berta. Nico has sex with Elena, making Dani jealous of her.