By day, brooding, lonely Sergio works as a trash collector in the streets of Lisbon. By night, Sergio embarks on an increasingly intense odyssey of random, anonymous sexual encounters. Quickly, Sergio becomes fixated on a hot, young stranger and begins to retreat further and further into his dark dream life, blurring the lines between fantasy and reality, love and obsession.