In an act of vengeance, Ali a nightwatcher in Tehran, randomly kills two police officers on a highway. He becomes a fugitive and flees torwards the northern forest, where he gets caught. In the remoteness of the wood, the boundaries between the hunter and the hunted begin to blur.