The Lebanese siblings Lial, Hassan and Maradona are successful dancers and musicians, who have been living in Germany their entire lives. Lial and Hassan just received a temporary residence permit, which allows them to work. However, Maradona, as the rest of the family, is in danger of being deported. Lial and Hassan now plan to use their talents and their working permit to financially maintain the family. They have one year to prove to the authorities that they are capable to succeed –or else their familiy will be torn apart.