Trojan is a professional criminal who specializes in armed robbery. Released from prison, he picks up from where he left off before he was arrested. But now he has to begin again almost from scratch. Numerous obstacles get in the way of his pressing need for independence. He is almost broke and most of his old contacts prove to be less than reliable.