In a tiny Peruvian seaside village, where traditions run deep, Miguel, a young fisherman, and his beautiful bride, Mariela, are about to welcome their first child. But Miguel harbors a scandalous secret. He's in love with Santiago, a painter, who is ostracized by the town because he's gay. After a tragic accident occurs, Miguel must choose between sentencing Santiago to eternal torment or doing right by him and, in turn, revealing their relationship to Mariela—and the entire village.