Set in West London, the story of Mrs. Sethi, a doting Punjabi mother obsessively seeking a suitor for her appealing, but (heaven forbid!) rapidly aging, daughter, Roopie. When a string of curious murders involving poisonous curries and chapati dough begins to rattle the neighborhood, things really start to heat up. As detectives and ghosts trample through the Sethi household, Roopie’s love life gets an injection of excitement, too. Nothing in this supernatural escapade is as it seems as spicy truths unspool and fate takes its madcap course.