Nine young actors leave behind their daily lives in Berlin and travel to the country to audition for a summer theatre production to be performed in the ruins of an old church. A once-renowned Swiss director is using this week of rehearsals to find the lead for this production of “Hamlet”. A wild emotional merry-go-round ensues. Far away from their day-to-day lives, the young hotel guests soon find themselves transgressing all sorts of boundaries. Envy, competition, sexual desire, love, yearning and existential crises soon take hold and, before long, they are no longer sure if they’re in Shakespeare’s world or in a play by Chekhov or Tennessee Williams.