Lucas, Manu, Philippe, Jacob and Mario have been close friends since childhood. They have talent and hope. They dream of music and glory. Their rock band, Lust, is enjoying growing success, but their individual aspirations cast uncertainty over their joint future. The arrival of Laura in their life will upset this precarious balance a little more.