One third of the price of the average banana covers the cost of pesticides. All over the world, banana plantation workers are suffering and dying from the effects of these pesticides. Cancer, kidney failure, sterility. Juan Dominguez, a million-dollar personal injury lawyer in Los Angeles, is on his biggest case ever. Dole Fruit and Dow Chemicals are on trial. And history is about to be made.