The story of a father who messes up his relationship with his children and new wife. Following an ugly divorce, the father has been bringing up the son by himself while the mother has had custody of their daughter. Sixteen years later the mother passes away and the brother and sister meet again. The brother has a crush on his sister and rebels against the father, who copes poorly with the situation.