Ely and Lila are like two sisters. They’ve known each other since childhood, share everything and dream together of another life. They live in the same suburb, ten minutes away from Paris. Today, Ely and Lila no longer wish to be ten minutes away from their lives. From petty mischief to serious lies, they will do everything to try to enter a world that isn’t theirs, where everything seems possible. But all that shines...