The fourth film of the conceptual series Fucking Different, produced by Kristian Petersen. The filmmakers from São Paulo developed their projects in a script workshop during the 16th Mix Brasil Festival. The Brazilian version contains a variety of interesting genres. There are twelve stories in which women address the gay world and men address the lesbian universe.