End of winter. Two hours at Orly Airport in Paris. The departure hall is full of people. A young woman on the way home to her husband falls for a stranger. A mother and her nearly grown son are travelling to the funeral of her ex-husband, the boy’s father. A young couple on their first big trip abroad lose touch with one another. A woman finally dares to read her husband’s break-up letter in the soothing anonymity of the public space. All are waiting for their planes. Completely absorbed in their immediate concerns, they move through the impeccably structured and functionalized building, unaware of a looming threat outside that will result in the airport’s imminent evacuation.