A dilapidated, practically empty apartment in the Berlin district of ‘Mitte’. This is where Nina and two young actors named Hans and Marie have come together to leave behind the winter cold for a few days and do some screen tests for a film. Nina is a searcher; she wants her film to make feelings visible and intends to portray love by showing real sex.